A 22 anni sposa una pizza: “Lei non ti tradisce mai” FOTO

QTOMSK (RUSSIA) – Un ragazzo di 22 anni, a Tomsk in Russia ha sposato una pizza “che non ti tradisce mai”. Il giovane ha deciso di passare il resto della vita con questo cibo, giudicato da lui il suo cibo preferito.

Le chiese della sua città si sono rifiutate di celebrare le nozze con una pizza in un cartone avvolto da un velo. Il giovane però non si è perso d’animo ed ha deciso di compiere la cerimonia in maniera non ufficiale, all’interno di un ristorante . La struttura ha anche realizzato un certificato di nozze. A Metro.co.uk, il ragazzo ha raccontato: “Oggi i rapporti tra uomo e donna sono così difficili. La pizza non ti rifiuta e non ti tradisce mai, la amo”.

Non è la prima volta che un ragazzo decide di sposare un oggetto: qualche mese fa, un ragazzo ha dichiarato di voler sposare il suo pc. Anche in quel caso il motivo era più o meno lo stesso: il giovane aveva detto che non aveva bisogno di una donna aggiungendo che il computer non tradisce mai.

Tornando al matrimonio con la pizza, il giovane sposo fresco di laurea il cui nome non è stato diffuso, per l’occasione indossava la migliore camicia. La pizza invece, era croccante al punto giusto ed “indossava” un velo da sposa.

Pic shows: 22-year-old Russian marries a pizza.nnA lonely Russian gourmet fed up of not having a better half has married a pizza.nnThe bizarre wedding ceremony took place in a pizzeria in the city of Tomsk, in the Tomsk Oblast region that is located in south-central Russia.nnThe man who was not named said he came up with the idea because she was fed up of being alone.nnHe said: "At some point I realized that half of my friends are complaining about their better half, while the others were complaining about the lack of a better half."nn"Love between two humans is a complicated wild thing. I was grateful that I had at least my love of food and then it came to me that actually love for food remains stable no matter what."nn"Pizza would not reject you or betray you, and speaking quite frankly and sincerely, I love it."nnSceptical Russian authorities refused to give official permission to register the unusual marriage at a registry office, and the church also turned him down.nnSo in the end the unusual ceremony went ahead in one of the city¿s pizzerias. Managers and cooks at the restaurant even went as far as to provide the man with a certificate of marriage, and the pizza bride was covered in a bridal veil.nnAfter that the happy groom posed in front of many cameras with his "wife". Details of what they did on their honeymoon night together were not revealed.nn(ends)more

 

 

Published by
Lorenzo Briotti